Panduan Oh Diet Atkins

Mengenai Panduan, Tips dan Resepi Diet Atkins

Resepi Diet Atkins: Homemade Mayonis

Resepi Diet Atkins: Homemade Mayonis ialah perkongsian dari YAYA HIDAYAH. Terima kasih atas idea bernas beliau untuk cara mudah membuat homemade mayonis ketika mengamalkan diet atkins. Admin banyak jimat duit sepanjang diet atkins. Pergi belajar pun masak bekal dulu sebelum ke kelas. Memang seronok rasa pengalaman baru masak simple tapi sedap dan mudah.

Kenapa admin tak masukkan gambar masakan hasil resepi admin sendiri? Admin bukan seorang yang kreatif dan bila masak orang bujan belajar memang cincai je. Kalau admin tunjuk gambar makanan admin nanti anda tak yakin pulak nak mencuba. Lebih baik admin kongsikan terus resepi panas dari oven group Kelab Diet Atkins Malaysia.

Homemade mayonis ini sesuai untuk semua fasa 1,2, 3 dan 4. Tapi ingat makan bersukatlah ya. Jangan terlajak makan pulak.

(Untuk besarkan gambar sila  halakan cursor / click pada gambar)

Jangan risau admin maklum sejujurnya ini resepi bukan admin punya dan dari mana admin ambil. Kalau ada sesiapa tak suka resepi beliau di share di dalam blog admin. Sila maklumkan ya. Resepi anda akan di delete dari blog. Semoga perkongsian resepi homemade mayonis atkins ini memberi manfaat dan bersesuai untuk tambahan koleksi menu diet atkins.

Bagikan :
+
Next
This is the current newest page
Previous
Next Post »
2 Komen untuk "Resepi Diet Atkins: Homemade Mayonis"

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top